\ کـــــــــودک بمان..

ای کـــــــــــــــــــودک...

کفــــش هایم را نپوش تلاش تو برای بزرگ شدنت  غــــــــــمگینم می کند...

کـــــــــــــــــــودک بمان، کـــــــــــــــــوچک بمان...

من در بزرگ شدنم دردهایی دیدم که کــــــــــوچک کرد،بزرگ شدنم را...



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت13:17---2 شهريور 1393
درسته خوشگلوتودل برونیستم

ولی درعوض
بانمک و دوست داشتنیم نیستم
خاک توسرم:|
پاسخ:ای جان.چرا خودتو ترور شخصیت میکنی جانم؟!!!!


Arezoo
ساعت12:48---24 مرداد 1393
از هیچ کار بچگیم پشیمون نیستم جز اینکه ارزو داشتم بزرگ شوم.
پاسخ:ای جان...


Nika
ساعت14:56---21 مرداد 1393
متنت غمناک ولی عمیییییییییق بووودااااا...
پاسخ:م30 گلم دمم گرم!


Nika
ساعت17:45---20 مرداد 1393
هییییی...خداااا...
پاسخ:نبینم غمتو آجی جونم:(


هادی
ساعت13:10---20 مرداد 1393
میـــــ خـــواهــمـــ کــــودکـــ بـــمــانــمـــ
پاسخ:چه زود یادمان میرود که دنیا دو روزی بیش نیست و رستاخیز نزدیک است و زندگی ابدی... شاید امروز، شاید فردا...


mojtaba
ساعت11:00---18 مرداد 1393
چی شده؟
پاسخ:مگه باید چیزی میشده داداش جان؟؟!!!!


vahid
ساعت10:56---17 مرداد 1393
سرزمین نگاهت را روی کدامین گسل بنا کرده ای که اینگونه دلم با دیدنت میلرزد
پاسخ:♥..


گیتی
ساعت12:23---16 مرداد 1393
ساعتاش؟؟؟؟؟
پاسخ:رسیدگی شد


mohammad
ساعت0:04---16 مرداد 1393
ممنون که به وبلاگم اومدی بازهم به من سر بزن

راستی چرا آپ نمی شی?
پاسخ:چشم میام.خب مزش ب همین دیر آپ کردنشه داداش خخخخخخخ


saeedsingle
ساعت21:33---15 مرداد 1393

سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##خوفی##_#<b r /> _________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ____من آپم___ _ ______#
#__________#____________بدو بیا___ا ___ #
_#_________#_________________ا_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__زود بیا_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ باباااااای ___#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##
________########___________________#######
پاسخ:خخخخخ تبلیغات مدل جدیده؟!!!خخ چشم اومدم


گیتی
ساعت20:04---15 مرداد 1393

مهتاب من یکی از کلاس زبان میام ولی کامپیوترنمیام دوس ندارم به کلاس زبان زنگ بزن


پاسخ:جوابش تو وبت دادم


حامد
ساعت19:35---15 مرداد 1393
سلام
مهتاب اونا کاربری مجازی اند که تو بهشون پیام دادی اونا فقط ظاهر دارن مثل یه رباط کار میکنند اونا رو من ساختم هر چقدر به اونا پیام بدی ج نمیدن من الان اونجام اگه هستی بیا بهت ناظری رو یاد بدم الان ساعت 7:35
پاسخ:رسیدگی شد


aziztanha
ساعت19:23---15 مرداد 1393
دل اگر بهر عزیزان نشود گاهی تنگ نامش هرگز ننهم در دل که با ان گویم سنگ
پاسخ:لایک♥


Negin
ساعت18:06---15 مرداد 1393
سلام اپــــ♥ــــم خوش حال میشم بیای
پاسخ:رو چشام گلم


saeedsingle
ساعت12:55---15 مرداد 1393
الهی ابجی جونم
همیشه خوب بوده پستات
ایول

پاسخ:خخخخخخ لایک بخودم!


امیر محمد
ساعت12:38---15 مرداد 1393
میـــــــ ـان دِلتَنگــــــی هایَــــــم باشــ ـــــــ تا فَراموشَـــ ـــت نَکُــــــنَم…

تا بــــه یاد داشـــ ـــته باشَمَـــــت…

تا بویَـــ ــــت را حِــس کُنَـــــــم…

تا بِــــــ ـدانَــــم که هَستـ ـــــی…

تَـــــــ ـمامِ دُنیـــ ــــام قَلبَــــمه…

دنیـــ ــــام باشــــ ـــه واسه تــ ـــــــو…

تا بِدانــــ ـــی میانِ ثانیــــ ـــه هایِ دِلتَنگیـــــهامـــ تــــــو وجــــــ ــــود داریــــ ـــ….

فَــقَط تـــ ــــو
پاسخ:لایک داداش جان.ممنونم...


گیتی
ساعت10:27---15 مرداد 1393
من تروخعلی دوس دارم ببخشیداگه ناراحت شدی جدی ناراحت شدی؟؟؟؟من وتوکه ازاین حرفانداشتیم ولی بازم تقصیرمن بود معذرت عخشم گهری ؟؟؟؟؟ حال می کنی فرهنگ لغتمو تونیستی کنارم فرهنگ لغتم عوض شده می بینی تروخدابووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووووس گنده از اون تفیا
پاسخ:اه اه دختره ی کپک!!خیسم کردی تازه حموم بودم:)))خخخخخخخخ قهر که نمکه دوستیمونه!آشتیم داشی:)


گیتی
ساعت10:10---15 مرداد 1393
من فوش دادم؟؟؟؟؟؟؟هییییییییی؟؟؟؟من گلیه می کنما من که این گده دوست دارم هرچیم بگم ازسرشوخی فک کنم یکم جدیدن بی جنبه شدی عجیجم
پاسخ:ببین خطای خودتو باز میذاری پا بی جنبگی من!!از هرکی بپرسی میگه داداش ب این با جنبگی ب عمرش دنیا ندیده:)هی!قدرمو نمدونیا


گیتی
ساعت10:03---15 مرداد 1393
آره دیگه سه نفربعدبابابزرگش فوت کردن چه کشته مرده ایی داشته بابابزرگشاهههه
پاسخ:خخخخخخخخ والا


Rooze19
ساعت3:14---15 مرداد 1393
دنیای عجیبیست؛برای دروغ هایمان خداراقسم میدهیم.به حرف راست که میرسیم میشود:جان تو
پاسخ:تازگی هرچی میشه میوفته پای عجیب بودن دنیا ولی حقیقت اینه ک دنیا عجیب نیس آدمان که عجیب شدن!لایک گلم


Rooze19
ساعت3:13---15 مرداد 1393
وستی حس لطیفی ست ...نگهش خواهم داشت ..چه تو نزدیک باشی و چه دور..
پاسخ:....


Rooze19
ساعت3:11---15 مرداد 1393
همیشه 2 تا جمله رو به خودتون تلقین کنید تا هم به خدا نزدیکتر بشید هم به زندیگتون امیدوار باشید:

1.خدا مهربون تر از اون چیزیه که فکرشو بکنی.

2.هراتفاقی که برای ما پیش آید به نفع ماست
پاسخ:عااااااااااااالی.ممنونم آبجی مهربونم


یاقوت
ساعت15:48---14 مرداد 1393
چگونه است حال من...
با غم ها می سازم...
با کنایه ها می سوزم...
به آدم هایی که مرا شکستند لبخند می زنم...
لبخندی تلخ....
خداوندا....
می شود بگویی کجای این دنیا جای من است....
از تو و دنیای که آفریدی
فقط در اعماق زمین اندازه یک قبر
فقط یک قبر
در دورترین نقطه جهان می خواهم
خدایا خسته ام خسته .....
پاسخ:فدات عزیزم.ممنون


حامد
ساعت15:23---14 مرداد 1393
منظورم از کمک این بود که اگه دوست نتی داشتی می اومدید در اونجا چت می کردین
راستی فتوشاپ هم یاد گرفتی افرین پیشرفتت عالیه اینو ها رو از من می دزیدی
راه های منو برو موفق میشی هفته بعد بیا اونجا ناظرت کنم
پاسخ:بدون شرح...رسیدگی شد
راستی داداش جان بابته اونا آره کلی قبولت دارم هوامو داشته باش چاکرتم♥موفق باشی


حامد
ساعت15:14---14 مرداد 1393
سلام ابجی چت روم به مدت یه هفته تعطیل کردم چون امنیتمون خیلی پایین بود ولی بعد یه هفته بازش می کنم راستی می تونی بهم کمک کنی؟؟؟
پاسخ:اهل چت نیستم ولی کاری بود درخدمتم..


shahram&maryam
ساعت13:38---14 مرداد 1393
سلام عزیزم.لینکت کردمپاسخ:شمام لینکی.خوشبخت باشید...

Rooze19
ساعت23:41---13 مرداد 1393
سلام حالت خوبه ابجی؟
پاسخ:بله عزیزدلم خیلی ممنون از احوالپرسیت


Rooze19
ساعت23:40---13 مرداد 1393
خیلی زیبا بوووود
پاسخ:مر30:)


حاجی شهرام
ساعت23:05---13 مرداد 1393
زندگی خیلی کوتاه است

قوانین را کنار بگذار

بدی ها را ببخش

آهسته و طولانی ببوس

یک عاشقِ واقعی باش

تا می توانی بخند

و هیچ وقت از چیزی که بر روی لبانت خنده نشانده

پشیمان نشو
پاسخ:عااااااااااااالی بود.سپاس


گیتی
ساعت21:57---13 مرداد 1393
عکسش خیلی بی کیفیته داداش گلم
پاسخ:بجونه داداش هیچ عکس دیگه ای پیدا نکردم ک به پستم بیاد:(((


گیتی
ساعت21:48---13 مرداد 1393
اخی اوشینی تو واسه خودتا چشمت روشن خانومتون ازارتفعات برگشته واسه کلاس یه فکری بکن دیگه
پاسخ:خخخخخخ ماشاالا چقد زیبا این زبون شیرین چینی رو یاد بگرفتیا!!خخخخخ اکی جانم!راستی از فامیلای خانومم فوت کرده ها مدتی بنده عذادارم بام شوخی نکنیا(چشمک.نیشخند)


pj
ساعت15:09---13 مرداد 1393
زیبا بود . ممنون .
پاسخ:قربونت داشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:, | 12:46 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |